Оприлюднено результати громадської експертизи діяльності Держлікслужби

23.05.2018

Оприлюднено результати громадської експертизи діяльності Держлікслужби

Громадською спілкою «Українська асоціація досконалості та якості» було проведено експертизу діяльності Держлікслужби щодо управління якістю процесів і послуг.

Предметом громадської експертизи було визначено діяльність Держлікслужби щодо загального управління якістю процесів і послуг, а метою ‒ здійснення оцінки діяльності державного органу з зазначених питань та внесення пропозицій щодо поліпшення якості рішень, що приймаються, і послуг, що надаються, шляхом вдосконалення системи управління якістю.

Зі звітом щодо проведення громадської експертизи можна ознайомитись на сайті Держлікслужби. В ньому наведено передумови проведення громадської експертизи. Описано складові безпосередньо громадської експертизи, що проведена на основі інформації, отриманої від Держлікслужби, та дана оцінка системи управління якістю, що діє в Держлікслужбі, і діяльності з удосконалення цієї системи. Надано пропозиції для Держлікслужби з вдосконалення роботи з управління якістю з метою подальшого поліпшення якості процесів і послуг.

Громадська експертиза діяльності Держлікслужби проводилась за наступними основними напрямами:
-  стан діючої системи управління якістю продукції, процесів і послуг в апараті Держлікслужби;
-  процеси вдосконалення діючої СУЯ, а також загальної системи менеджменту на засадах сучасних європейських підходів (стандарти на цільові системи менеджменту,Модель CAF тощо) та кращих практик.

На запит Української асоціації досконалості та якості Держлікслужбою були надані інформація та матеріали, результати експертизи яких дозволяють зробити висновки, що у своїй діяльності керівники і фахівці Держлікслужби:
- вивчають і узагальнюють інформацію про фактичний стан якості процесів і послуг Держлікслужби, зокрема щодо задоволеності споживачів послуг, і, відповідно, здійснюють коригуючі дії;
- розуміють, що для них є системою управління якістю (СУЯ), а саму СУЯ визначили і відслідковують; ведуть діяльність з вдосконалення СУЯ; співпрацюють із професійними організаціями з метою отримання допомоги з вдосконалення системи управління якістю;
- приділяють увагу підвищенню кваліфікації співробітників Держлікслужби у сфері якості, управління якістю і ділової досконалості; організували внесення співробітниками Держлікслужби пропозицій щодо вдосконалення системи управління якістю; обговорюють питання щодо поліпшення якості послуг та вдосконалення системи управління якістю на рівні вищого керівництва Держлікслужби.
- належним чином організували виконання доручення Першого віце-прем`єр-міністра України від 28.08.2017 р. № 22744/3/1-17.

За результатами громадської експертизи визнано, що керівники і фахівці Держлікслужби приділяють належну увагу питанням якості процесів і послуг, а стан управління якістю процесами і послугами в Держлікслужбі в цілому є задовільним.

За метеріалами Держлікслужби.

 

Повернутися до списку новин